Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Käre Gabriel 29 mars

Av Carina - 29 mars 2009 17:51

Vi fick ställa klockan idag igen och gick ner och åt frukost. Nu gäller det att äta upp sig, vi har inte så mycket mat hemma eftersom att vi varit borta sen i torsdags. Vi blev helt proppmätta men det är gott med hotell frukost. Duschade och packade och sen väntade vi på taxin. Din mamma sprang över till Ica och hämtade ut nya trisslotter, kanske tur ändå i stan.

 

Checkade in och satte och oss och väntade på planet, vi var inte så tidiga utan det gick rätt så fort. Planet var fullt och färden gick fort. Då vi kom fram åkte vi även här taxi. Det var plusgrader och grått. Hade kommit snö i helgen men nu smälter det. Det märks att det börjar bli vår fast att din mamma vill ha vinter länge till. Men din mamma får ju ändå inte åka skidor så det skulle väl kunna bli vår likaväl så det kan bli vinter snart igen.

 

Vi fikade lite mackor då vi kom hem och så började vi att jobba. Tätskikt i tvättstugan stod på programmet. Nu har vi varit lediga i flera dagar och då jobbade vi länge. Kom inte ner till husvagnen förrän vid nio-tiden och då gick vi direkt och la oss. Nu känns det som om vi är på gång och det känns jätte bra.

 

Din mamma ha fått din pappa att inse att vi inte kan åka till stugan på fredag utan att vi ska sätta kakel och lägga klinkers först och sen åka. Han har kommit på att det nog är rätt så bra och så blir det. Nu är det klart så vi kan börja sätta kakel imorgon och det känns jätte bra.

 

Fast vi inte kom hem med ett bra besked så var det ändå skönt att komma hem. Din mamma har skickat mail igen till Umeå men de är dåliga på att svara och så till en privat gynekolog i stan som har anknytning till Umeå. Får se om vi får några svar, var även inne på hemsidan i Finland och vi ska även där lägga ut krokar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 5 februari 2022 16:42

Undra om jag skulle ta och uppta mitt bloggande igen. Jag har varit på gång några gånger men har inte kommit till skott. Tror att jag skulle må bättre av att skriva av mig här. Nu har det gått några år och vi har fått stora barn. Signe blir snart 1...

Av Carina - 3 april 2017 21:44

Ibland blir man extra glad över sina barn. Vi har ju ingen alls problematik med skärmtid i vår familj, förutom för mamman då… De kollar ju så klart på tv men använder inte varken telefon eller dator. Istället är våra barn gärna ute. Nu när det...

Av Carina - 2 april 2017 21:09

Imorgon ska jag på mammografi. Fy och usch, inte för att det är obehagligt utan för att jag är rädd. Jag är ju sällan sjuk knappt ens förkyld, fast jag har fått en släng nu för ovanlighetens skull. Har inga sjukdagar, knappt vab heller för den delen....

Av Carina - 21 mars 2017 22:00

Tänk att det är 9 år sen du föddes Gabriel, vårt efterlängtade barn. Jag hade längtat efter barn i många år och nu så äntligen skulle jag bli mamma och få mitt efterlängtade barn. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, jag fick mitt efterlängt...

Av Carina - 14 mars 2017 22:00

Det blev inte som jag tänkt mig men det blev bra ändå Nu har vi haft en veckas sportlov. Signes första sportlov och vi andra fick hänga på. Vi har ju alltid varit beredda, trodde vi, på att Thomas skulle kunna få jobb och att våra lov skulle gå om ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards