Alla inlägg den 15 april 2009

Av Carina - 15 april 2009 20:36

Din mamma och pappa är så trötta, vi bygger väl för mycket fast vi försöker ta ledigt ofta. Det tar ju också på krafterna att bo i en husvagn, snart passerar vi 11 månaders strecket… Speciellt din mamma längtar in i huset. Jag skulle kunna flytta in tillfälligt redan nu men det tycker inte din pappa är en bra idé.

 

Vi åkte till jobbet och din mamma höll på med schema hela dagen igen. Din pappa ville ha med din mamma på lunch så vi träffades utanför din mammas jobb och gick tillsammans ner till stan. Vi åt lunch och sen då din mamma kom tillbaka upptäckte jag att börjat komma upp vårblommor. Vårlökarna har ju inte kommit upp förrän nu här och din mamma nästan sprang upp till kontoret igen. Vårkänslorna spratt i kroppen!! Härligt med vår nu när det ändå inte går att åka skidor.

 

Vi hade möte på eftermiddagen och sen gick din mamma hem klockan fem idag. Chockade din pappa med att ringa och säga att jag var på väg. Då hade han besök av en på sitt jobb som är nyanställd och inte sett huset ännu. Det är kul att de kommer lite folk till din mamma och pappa fast vi inte har ett hus att bjuda in folk i!

 

Idag ringde din mormor, hon ville veta hur det gick i Stockholm. Så din mamma berättade och vi pratade ganska länge. Din mamma tycker det är så jobbigt när telefonen hela tiden lägger av.

Din pappa satte silikon i tvättstugan. Din mamma var fortfarande trött så jag höll mig utanför, bloggade lite istället. Din pappa hann med halva tvättstugan idag, inte illa.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards