Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Carina - 13 maj 2009 21:36

Idag vaknade din mamma och pappa tidigt, din mamma sov oroligt och din pappa var vaken. Han gick upp och började packa och då kollade in mamma på klockan och den var bara 4.50 din mamma somnade nog om lite men var vaken då din pappa kröp ner en stund ingen. Då klockan ringde var din mamma dock inte så intresserad av att gå upp. Somnade om en liten stund till men gick sen upp och höll din pappa sällskap vid frukostbordet.

 

Din pappa skulle åka till Sundsvall med motorcykel, han ska serva den idag. Samtidigt ska han jobba i Sundsvall idag och imorgon. Efter frukosten gick din pappa och letade kläder som han kunde ha på sig då han kör. Han packade och din mamma pussade honom hej då han körde.

 

Din mamma packade också sen sin väska och åkte till jobbet. Idag ska din mamma på stav cross på Friskis & Svettis efter jobbet.

Kom till jobbet strax efter sju, din pappa ville köra iväg tidigt. Så din mamma åkte direkt till kontoret.

 

Dagen gick fort och din mamma pratade med din mormor idag, de ska åka till Italien på torsdag. Då det var lunch visade det sig att din mamma hade tagit med en fiskgratäng som skulle stå en timme i ugnen… men jag hade tur en bjöd på potatissallad som blivit över från ett möte och så fick jag lite kalkon till det. Nu har jag i alla fall mat imorgon!!

 

Hade schema möte på eftermiddagen som gick bra och så skrev jag in det innan jag gick hem. Ringde min kollega som är i Stockholm och hämtar sin nyinköpta bil. Jag förstår hennes lycka!

 

Stav crossen var kul idag, det var en annan ledare och lite bättre tempo idag. Din mamma hade glömt lite kläder och fick åka ganska lättklädd hem under fleecen. Åkte och handlade då jag var klar och sen gick jag direkt till husvagnen och åt lite mat.

Mia ringde och din mamma pratade ganska länge med henne. Det går bra för lille Ebbe och så pratade vi lite annat skit.

 

Under tiden hade din pappa skickat några sms om att han ville prata med din mamma. Så när jag pratat klart med Mia ringde jag din pappa. Vi pratade en stund men sen skulle din pappa sova. Han var ju trött för han hade kört så långt idag… det är lite synd om honom! Då jag på ringde jag Maggan. De ska komma till helgen och din mamma ville veta var, när, hur?

De kommer på fredag och sen ska de roa sig i stan under lördagen. Vi pratade lite mat och annat praktiskt.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards