Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Carina - 11 juni 2009 22:51

 

Din mamma satte visst inte klockan igår, din mamma vaknade och kände att vi nog sovit för länge men somnade om igen. Din pappa kände likadant men kollade då klockan och den var sju. Vi tog ändå det lugnt för ingen av oss sitter ju i sjön utan kan komma lite senare.


Din mamma kom till jobbet tio över åtta och var på gruppen. Då din mamma satt där kom illamående över mig. Gick upp och hämtade en kopp te, visste inte om jag var tvungen att gå på toa men klarade mig med te. Nu blir din mamma snurrig igen, varför blir jag illamående? Kan jag vara gravid trots allt?


Jobbade vidare och idag hade din mamma med sig mat, var på möte hela eftermiddagen men kom ändå hem innan fem. Din pappa hade då börjat kakla uppe och innan kvällen var klar var alla väggar färdig kaklade. Din mamma plockade undan lite och sen gick jag ner till husvagnen.


Vi fikade då din pappa kom ner och sen gick han och la sig. Din mamma pratade med Ann-Catrin och då pratade vi om din mammas behandlingar. Din mamma kollade upp och den sprutan jag fått nu minskar att testostronet produceras i kroppen! Hur mycket testoron finns det i din mammas kropp och är det som gör att man får ägglossning... Då din mamma pratat färdigt kollade jag vädret och sen kröp din mamma ner sidan om din pappa och somnade gott.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards