Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Carina - 29 juni 2009 21:28

 

Idag hade din pappa sovmorgon... han gick inte förrän halv sex idag!! din mamma låg kvar en timme till men sov inte hela den timmen för det var ju väsen både ute och inne. Din pappa pratade dessutom med mig då han åt frukost. Det är lika härligt väder idag och din mamma hängde ut tvätten som jag tvättade igår kväll.


Din mamma åkte till jobbet och din pappa och Magnus la papp på taket. Din mamma körde bil till gruppen idag, det blev lite sent och din mamma blev lat. Fikade ute idag och det gör vi varje dag nu och det är härligt. Din mamma satt inte i solen idag måste spara kroppen lite. Förmiddagen gick undan och en kompis ringde och ville äta lunch med din mamma och det passade bra. Din mamma cyklade inom till banken med en liten räkning på 90000 kr... sen vidare till Badhusparken. Det är en mysig park i Östersund, den ligger precis vid stor sjön och på andra sidan ligger Frösön. Vi köpte sallad och satte oss i gräset och åt och pratade. Din mamma tog lång lunch och det var skönt.


Cyklade till gruppen med lite papper och sen tillbaka på kontoret. Gick ut och fikade och sen gick jag in igen och jobbade vidare. Då jag var klar åkte jag till badet och simmade. Det är underbart nu när det är så härligt väder.


Väl hemma åt jag middag och sen gick jag upp till ovanvåningen. Där låg din pappa, han hade sovit en stund men nu la din mamma sig bredvid och mös med honom. Det var mysigt och längesedan. Din mamma längtar efter att garaget är uppe och vi är själva igen. Så vi kan göra som vi vill och inte behöva anpassa oss. Vi är ju glada för att de är här och hjälper till men vi är vana vid att klara oss själva.


Din mamma städade av där uppe och tog in tvätten. Vi fikade tårta, din pappa hade köpt en idag då han var på stan. Vi sitter ute i garaget och det är skönt, det var ju 23 grader varmt klockan 19 och då är det skönt att sitta där ute då det svalkar lite. Din mamma började sen lägga ut lite i husbloggen för det är ju lite önskemål på det... eller hur Linda!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards