Alla inlägg den 19 september 2009

Av Carina - 19 september 2009 14:30

Det var härligt att vakna upp i stugan, jag tror att vi behöver lite luft ombyte och inte hålla på att bygga hela tiden. Din mamma fick frukost i sängen av din pappa som vanligt men det var första gången som jag äter i sängen i stugan. Kanske inte den sista om jag har tur!


Din pappa kan ju inte bara göra ingenting så han började göra en vedbodsdörr. Vi är lite oeniga hur den ska se ut så din mamma ska göra en ny sen om några år och så får vi variera… Din mamma har vissa saker som jag inte ger mig på och det verkar vara värre nu när jag är gravid. Din pappa märker inte det så mycket men din mamma känner det inombords att det är värt att slåss för…


I stugan har vi tv så det var lite lyx att få lägga sig i soffan och titta på tv.  Idag mår jag bättre än vanligt och jag var inne och åt lunch hos din farmor. Din farfar är på jakt och kommer inte hem förrän på kvällen. Din mamma stannade kvar där inne till kaffet. Låg på soffan och mös med Tootsie. Efter kaffet gick jag in och la lite pussel, det finns mer att göra i stugan. Pillerna ska ju tas kl 16 så det gäller att vara där de är då.


Åt sen middag hos farmor och fikade innan vi gick in. Idag har din mamma mått bra och tänk om det är vändningen… Jag var ju ändå uppe mycket igår så jag borde vara slut idag. Din mamma och pappa kollade på tv innan vi gick och la oss. Din mamma har köpt boken Ett barn blir till och vi läste lite i den. Det är spännande med alla dessa bilder. Helt fantastiskt! 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards