Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Carina - 20 januari 2010 08:00

Din pappa gick upp tidigt och gick och åt frukost. Han kom tillbaka med lite frukost till din mamma som jag åt direkt. Din pappa ska till Gävle idag medan din mamma ska ligga här på hotellet och ta igen sig. Magen har ömmat i natt och jag har sovit dåligt. Då din pappa åkte somnade din mamma om som en stock.


Jag sov i tre omgångar under dagen, en timme varje gång. Gick ut vid 13 tiden och köpte en macka och dricka på Statoil. Ville ju få lite luft och städarna ville in och städa. Då jag kom tillbaka vilade jag vidare. Din mamma har haft ont i magen hela dagen och tänkte att detta kommer väl aldrig att ta slut. Knoll sparkar i alla fall mycket och då känns det bra ändå. Jag låg där hela dagen ända tills din pappa kom och vi gick och åt middag.


Vi brukar inte äta på hotellet men din mamma ville ha tapas och de har de där. För en gång skull blev inte din mamma mätt av maten. Det har inte hänt på hur länge som helst. Det känns ändå bra, ett litet friskhetstecken. Vi åt ganska snabbt för vi skulle hinna till Ikea och köpa garderober. Vi kom dit en timme innan de stängde och kom överens om vad vi ville ha. Din mamma hämtade en stol så jag kunde sitta där och kolla vad jag ville ha i garderoben. Då vi beställde låg jag på en soffa.


Vi hann inom Bauhaus innan de stängde och kolla lite badrum och kakel och klinkers. Hittade inget helt rätt men vi ska dit igen imorgon eller nästa gång vi är här. Nu har vi i alla fall kollat upp vad de har för sortiment. Ville även hitta vår badrums möbel vi kanske ska ha men de hade inte den där. Vi körde hem och det tog inte lång tid innan din mamma och pappa sov som stockar.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards