Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Carina - 23 februari 2010 16:30

Idag hände det inte mycket. Din pappa åkte och jobbad och din mamma var nere och åt frukost nr två och kollade snövädret på utsidan. Här är mycket mer snö här än hemma i Östersund, det är över 1 meter. Jag lekte med datorn och sov lite. Tänkte köpa en macka på Statoil men det var så mycket folk där. Fullt med ungdomar som säkert vara på något öppet hus på universitetet typ. Handlade istället på hotellet men fick lite frisk luft.


Vilade mig i form och då din pappa kom hem gick vi upp och åt middag. Efter det åkte vi hem till din pappas kompis. Vi fick lite fika där och pratade en massa. Det är kul då vi träffar din pappas kompisar för det är inte så många och inte så ofta. De är i alla fall trevliga och det var en trevlig kväll. Det var ju även OS idag så din mamma fick gå ner i källaren ibland och kolla upp hur det gick.


Jag hade på mig en tunika som jag köpt som en vanlig tröja. Den är i storlek XL och jag har bara känt mig tjock i den. Men nu när man har spegel på hotellet så visar det sig att jag ser gravid och fin ut i den så det kändes bra. Nu sitter ju mina mammabyxor så tight om magen att det inte är skönt längre. Vi somnade som stockar då vi kom hem till hotellet igen.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards