Alla inlägg den 27 april 2010

Av Carina - 27 april 2010 11:15

Idag skulle er pappa åka till Sundsvall och skulle köra redan kl 6 och då er mamma var uppe vid halv fyra tänkte jag att då får jag nog ta morgon matningen själv. Nu var er syster så hungrig och ville ha mer så jag väckte er pappa kvart i fem och så matade han henne. Nu var hon inte så hungrig längre… ville väl bara mysa lite med pappa innan han åkte.


Vi sov till åtta och sen har det matats mycket, hon sov en liten stund men det var det lilla. Nu sover hon äntligen så er mamma kan laga lite mat. Vi ska på babymassage idag och så ska vi träffa de andra i föräldragruppen där innan. Det är på öppna förskolan och på tisdag eftermiddagar är det för barn mellan 0-6 månader.


Vi åt lunch sen körde vi in på Frösön. De andra var redan där och det var mycket folk så er mamma och syster fick knö in oss där. Vår lilla grupp satt i köket. Vi satt där och pratade och det är ju kul och höra hur de andra löser saker och ting. Nu är ju barnen snart 2 månader och det börjar ju hända lite saker nu. Vissa har ju fått rutiner, vissa ler men vår lilla tös varken vill ha rutiner eller le till sina föräldrar.


Vi hade babymassage och Signe var med i början sen blev hon hungrig. Jag matade henne och sen masserade vi igen. Det ska tydligen vara jättebra med massage och det kan jag tänka mig undra bara när man ska gör det… vi hinner ju knappt något idag. Då det var klart åkte vi hem och åt igen. Er mamma städade i köket och betalade räkningarna. Er pappa kom hem sent och eftersom vi ska iväg imorgon så packade vi lite och så försökte vi komma i säng i tid.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards