Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Carina - 6 maj 2010 14:00

Nu ligger hela mars ute för läsning...

Av Carina - 6 maj 2010 13:00

Nu lägger jag ut inlägg i datumordning och därmed ligger de längre ner så ni inte ser dem utan att skrolla. Så om ni vill kan ni gå ner och kolla i slutet av februari. Hittills har jag lagt ut tom 5 mars... jag har lite dagar kvar som inte skrivit men annars är det många månader som ligger och väntar på att komma ut i etern.


Tack för er som troget är inne och kolla, ni ska få en ny bild som tack!! Skriv gärna en rad så jag vet vem som läser...


  

Av Carina - 6 maj 2010 11:57

   Jag börjar lägga ut lite mer inlägg nu, jag hoppas få mer tid över till att skriva här nu när Signe sover lite bättre.

Men de kommer i datumordning så ni ser inte då det kommit nya utan ni får skrolla ner. Nån dag kommer jag väl i kapp...


Vi mår iaf prima och ska åka till Skåne imorgon och det ska bli underbart!!

Av Carina - 6 maj 2010 11:45

Er pappa åkte till Stockholm idag. Han hann dock mata er syster innan han åkte. Hon vaknade så lämpligt en halvtimme innan han skulle gå upp. Så han tog matningen men eftersom han hade en tid att passa fick jag ta över och somna henne. Så han åkte iväg och vi blev ensamma. Vi sov som vanligt till nio tio.


Vi åkte in till stan och fixade de sista innan vi ska iväg imorgon. Tog en promenad samtidigt, vädret var ju halvfint så det var härligt. Då vi kom hem packade jag vidare. Det är mycket som ska med och eftersom ingen av oss är så skärpt i hjärnan just nu har jag gjort en lista. Den är mycket detaljerad så nu ska vi inte glömma något. Vi ska ha den stora resväskan så alla våra tres kläder får plats i en. Det är lättare att packa in i bilen om vi har en stor än tre små.


La allt som ska packas ner på köksbordet så vi fick inte plats att äta där. Er mamma fick äta både lunch och middag själv. Då er pappa kom hem så packade han ut det som var färdigpackat i bilen. Er mamma tog ett bad för nu kommer det att dröja tills nästa gång. Signe var vaken hela kvällen. Så vi fick skifta om att ha henne och packa och bada. Hon skrek mycket, man blir orolig då hon skriker så mycket. Det hade ju varit bättre om hon hade kunna säga vad som är fel. Till slut somnade hela familjen. Vi ska ju upp tidigt imorgon så vi kommer iväg i tid.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards