Alla inlägg den 19 april 2011

Av Carina - 19 april 2011 16:45

Idag kom er pappa in med en macka till er mamma på
sängbordet. Han tog den sista bananen igår… skyll sig själv. Vi sov till lite
över åtta och er mamma skulle kunna sovit mycket längre. Känner mig trött idag,
det tog väl på krafterna att fylla år. Signe ville inte ät mat, hon äter dåligt
nu för tiden men hon ser inte så mager ut så det gör säkert inget. Efter
frukosten lekte Signe och jag låg i soffan. Hon körde lite gåstol men blev bara
arg så jag la henne istället. Hon låg ganska länge och bara vilade och softade
men sen var det nog. Det gjorde inget för vi skulle ju iväg. Så vi gjorde oss i
ordning och åkte till sjukhuset. Idag ska vi till kuratorn och er pappa ska få
ta den mesta av tiden. Han har mycket mer att prata om. Er mamma tror dessutom
att det vore bra om han pratade utan att er mamma var med och la sig i hela
tiden.

Det fungerade bra för oss alla att vi delade på tiden. Er pappa
fick den längsta tiden men er mamma känner att jag inte är i lika stort behov
av att prata som er pappa. Han tycker att det är så jobbigt att det är tre i
magen. Er mamma tänker inte lika klart, jag tycker nog mest det är gulligt. Jag
förstår att det kommer att bli jobbigt men det är också jobbigt att ta bort en.
De växer ju trots allt inne i mig och inte i er pappa. Vi har sett tre små
hjärtan och er mamma är vanligtvis emot abort. Tycker att det är bra att det
finns och att det görs aborter men bara det inte är för lättvindigt istället
för att skydda sig. Er mamma har aldrig trott att jag någonsin skulle kunna
tänka mig abort men… Däremot så vill jag att de jag har i magen överlever och
gör det genom att vi gör en reducering så är det okej. Det räcker med döda barn
för din mamma, ja döda vuxna också för den delen.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards