Alla inlägg den 28 september 2011

BB

Av Carina - 28 september 2011 18:00

Jaha, då var man på BB...

Vaknade i morse av att det kom vatten... ringde förlossningen och de ville att jag skulle komma in. Är det någon som kan köra in dig, nej, mannen är i Bollnäs och jag är ensam med dottern men vi kommer. Väckte Signe som var glad i hatten och så klädde vi oss och slängde med lite saker.

Fick tag på er pappa och sa att du kan nog köra hem nu... och det skulle han efter frukosten. Signe och jag hoppade frukosten.

Parkerade precis utanför dörren och sen fick personalen parkera om till mig. Hade skickat sms till barnvakten och hon skulle komma inom kort. De satte en ctg-kurva på mig och båda levde. Er mamma han blir riktigt rädd innan vi väl kom in, tårarna kom då vi körde. Dessutom var jag ensam igen men det kändes ändå bra att han med Signe, konstigt nog.

Signe fick följa med barnmorskan ut och hämta lite leksaker. Stina kom sen och hämtade henne. Hon tog på henne ytterkläderna och hon följde med utan protest och det kändes bra.

Skickade lite sms, ringde er mormor och så ringde Ann-Catrin och Anna. Fick vänta ganska länge på doktorn men så kom vår favorit doktor och det kändes tryggt. Han kollade hjärtanen och hur de låg och om det var vatten kvar. Det var det men mindre. Detta kan ju ta några dagar sa han. NÅGRA DAGAR!!! jag vill att de ska komma idag. Vi sätter inte igång dig utan låter naturen sköta det.

Idag är jag i vecka 34+0 och det är den 28:e. Er syster föddes i vecka 34+0 den 28:e så det hade ju passat.

Fick flytta över på BB och låg och väntade på min älskade man. Fick meddelande om att gick jättebra med SIgne idag och det kändes bra. Thomas kom med lite packning och vi åt lunch. Lyssnade på barnen och sen har det varit folk här lite hela tiden.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards