Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Carina - 9 juni 2014 06:51

Blev väckt i natt vid 4-tiden, de meddelade då att jag skulle åka ner till operation redan kl 07.15 Så jag drack mina näringsdrycker redan då så jag kunde sova vidare. Det går faktiskt att sova trots dålig säng, plast i sängen, ljust och ljudligt. Jag trodde jag inte skulle somna om man det gjorde jag. Nu är jag väckt igen coh nyduschad. Har precis ringt till min lilla familj och har hört deras röster. Det är mest Irma som pratar.

Operationen beräknas ta ca 4 timmar så det blir tidig lunch för Thomas idag. Själv fick jag en alvedon brus till frukost, man får nöja sig med det lilla.

Det är nog värre att stå sidan om, det är som att föda barn. Det är jobbigare för Thomas än för mig. Nu är han lite känsligare men jag tror att det är enklare att vara mitt i det. Jag är mitt i det och vet hur jag känner och tänker. Jag är dessutom optimist, för det mesta och tar det lite med humor och tror att allt kommer att gå bra. Skulle det gå illa så förvinner bara jag och han står kvar med allt.

Min morfar sa då jag var liten att hin själv tar inte hem sina egna i första taget så jag lär bli gammal   

Ligger nu bara och väntar på att få åka iväg. Har snutten med mig, amuletten och Signes halsband har jag på mig. Har bytt till glasögon och slängt linserna. Igår tog jag kort på min fina mjuka mage så jag kan jämför hur de kommer att se ut. Den må vara mjuk och rund men den är hel. För se hur det blir sen...

Ännu ett stort tack för allt stöd. Puss och kram på er   

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards