Alla inlägg den 18 juni 2014

Av Carina - 18 juni 2014 20:33

Fick träffa en kurator idag för jag var ledsen. Hon sa när vi pratat klart att du ska nog försöka skriva något inlägg i din blogg snarast. Mest för att ha kommit igång. Jag känner att den ventilen saknas nu. Men jag orkar inte skriva. Idag fick jag ju ett bakslag igen och så är det hela tiden. Nu har doktorn diskuterat att jag ska ha tillbaka min omezaprol istället för Nexium och se om jag mår bättre av det. Har fått bytt rum och har ingen fin utsikt längre, bara en vikvägg. Delar du rum med en tandlös men trevlig gubbe. Han har opererma som jag med det spred sig. Nu är han döende.

Jag har en lins som fastnat bakom örat som jag inte får ut.

Hade besök av Thomas moster och morbror på väg till stugan. Det var kul och satt uppe länge då. Har ju inga stolar på mitt rum.

Igår kom mina kollegor Marie och Elisabeth och det uppskattade jag verkligen.

Nu verkar magen vara i gång nu ska jag bara komma igång med att äta. Jag kan inte äta...

Godnatt 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards