Alla inlägg den 27 april 2008

Av Carina - 27 april 2008 19:55

Igår somnade jag som en stock, direkt då din pappa sa godnatt. Jag la mig inte ens på rätt sida som jag brukar göra utan somnade direkt. Jag vaknade inte heller då din pappa kröp över på sin sida i sängen. Troligen tog det på krafterna igår då vi packade bil och släp och rensade i din pappas hus. Jag har inte fått tillbaka alla mina krafter som jag hade innan utan blir trött av att vara igång. Har fortfarande lite krämper kvar sen min långa promenad häromdagen.


Idag låg vi kvar länge och myste. Ingen av oss ville gå upp. Det var en sådan dag som man skulle vilja att det fanns roomservice! Låg och pratade om allt möjligt, vi har alltid något att prata om. Ämnena sinar aldrig, förstår inte hur vi kan ha så mycket att prata om när vi pratar med varandra så ofta. Vi har inte pratat så mycket om dig Gabriel nu som din mamma kanske önskar men det har inte bara blivit så. Vet inte varför?


Gick upp då din pappa hade fixat frukost. Vi äter i vardagsrummet nu för bordet står kvar och det är där stolarna är. Måste slå ihop det någongång och ställa iordning. Maten flyttar vi också fram och tillbaka, eftersom att vi är några dagar på varje ställe håller sig inte all mat utan den transporteras hit och dit. Det är egentligen bara smöret som stannar kvar och flingorna.


Idag skulle vi jobba hårt här hemma hos din mamma, garageporten skulle lagas, det skulle krattas, tömmas i rummet uppe och lite annat smått och gott. Vi började med att vara i garageporten, din pappa började laga garageporten och din mamma städade garaget.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards