Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

Käre Gabriel och Valdemar 13 maj

Av Carina - 13 maj 2011 16:30

Var uppe i natt för det öste ner och det smattrade på tak
fönstret och jag passade på att gå på toa. Somnade om gott igen, var bara uppe
en gång tror jag och gav Signe nappen. Hon vaknade vid åtta och vi gick upp
tjugo minuter senare. Er pappa gick ändå upp tidigt fast han inte hade tänkt
sig. Då vi kom ner var det tomt och vi åt frukost. Er syster var trött och jag
provade lägga henne, även jag var helt slut. Låg och läste lite men hon ville
inte sova så vi gick ner igen. Efter en stund kom Ann-Catrin hem. Vi fikade
lite och er mamma fortsatte med sin frukost.

Er mamma var så känslig för lukter idag, det började redan
vid frukosten och sen fortsatte det. Då jag skulle lämna lakanen i tvättstugan
tyckte jag det luktade avlopp. Så jag gick direkt upp och kräktes. Det kändes
bra men for alla piller ut nu igen? Jag har bara 3 piller kvar att äta förutom
vitaminer och magpillan. Så bebisarna klara sig nog ändå. Så om några dagar är
dosetten ett minne blott, härligt.

Jag packade ihop våra sista saker, det mesta är ju redan i
bilen. Ann-Catrin hade hand om er syster medan jag packade ut det till bilen.
Undra vart er pappa ska sitta då vi ska hämta honom? Vi tackade för oss och
tyckte det var lite sorgligt att åka men Ann-Catrin skulle ändå jobba kväll så
hon skulle åka lite senare. Vi körde till er mormor. Er syster somnade gott i
bilen men vaknade då vi gick in.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 5 februari 2022 16:42

Undra om jag skulle ta och uppta mitt bloggande igen. Jag har varit på gång några gånger men har inte kommit till skott. Tror att jag skulle må bättre av att skriva av mig här. Nu har det gått några år och vi har fått stora barn. Signe blir snart 1...

Av Carina - 3 april 2017 21:44

Ibland blir man extra glad över sina barn. Vi har ju ingen alls problematik med skärmtid i vår familj, förutom för mamman då… De kollar ju så klart på tv men använder inte varken telefon eller dator. Istället är våra barn gärna ute. Nu när det...

Av Carina - 2 april 2017 21:09

Imorgon ska jag på mammografi. Fy och usch, inte för att det är obehagligt utan för att jag är rädd. Jag är ju sällan sjuk knappt ens förkyld, fast jag har fått en släng nu för ovanlighetens skull. Har inga sjukdagar, knappt vab heller för den delen....

Av Carina - 21 mars 2017 22:00

Tänk att det är 9 år sen du föddes Gabriel, vårt efterlängtade barn. Jag hade längtat efter barn i många år och nu så äntligen skulle jag bli mamma och få mitt efterlängtade barn. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, jag fick mitt efterlängt...

Av Carina - 14 mars 2017 22:00

Det blev inte som jag tänkt mig men det blev bra ändå Nu har vi haft en veckas sportlov. Signes första sportlov och vi andra fick hänga på. Vi har ju alltid varit beredda, trodde vi, på att Thomas skulle kunna få jobb och att våra lov skulle gå om ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards