Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Carina - 9 februari 2010 21:45

Idag var vi hos barnmorskan på förmiddagen. Din pappa kom och hämtade mig och så åkte vi dit tillsammans. Din mamma måste fortfarande vila sig i form om jag ska vara borta före lunch, men din pappa har samtal på jobbet och vi fick passa in ett besök mellan dem. Men det gick bra idag.


Det gick också bra hos barnmorskan, blodtrycket håller sig bra nu men jag hade lite mer äggvita i urinen idag. Går ner i vikt men det går inte att gå upp mer då jag fortfarande har svårt för att äta. De flesta tror att man inte mår illa mer efter vecka 12 men det är inte sant. Din mamma mår illa jämt och det värsta är att jag har så svårt för att äta mat. Har försökt alla möjliga idéer om att hitta något att äta som är lätt att svälja men har ännu inte hittat något förutom julmust. Det är så gott att din mamma nästan skulle göra vad som helst för att få tag på mer av det. Det är ju slut i affärerna så nu får jag ju hushålla med dem.


Fick lyssna på Knoll innan vi gick vidare och tog prover, Hb och sockerprov. Idag väntade jag inte på Hb för det brukar vara bra. Vi åkte och åt lunch och då kom jag på att jag skulle fråga om ljumsken. Din mamma har haft ont hela helgen i ljumsken och det vill inte ge med sig. Undra om det är muskulärt eller om det är foglossning, det sistnämnda vill jag inte att det är. Haltar lite då jag går och speciellt om jag rört mig mycket, under mina förutsättningar…


Idag blev det fogat i köket men det ser inte så bra ut. Hoppas det blir bättre, det är inte så skimrande som vi trodde från början. Vet inte varför det blev så. Det kom även upp fler lampor i köket, nu när vi hållit på att sätta mosaik så har vi inte haft någon taklampa då kontakten var borta men nu är det ljus igen i köket. Det blev så mörkt då vi vant oss vi lampor.


Imorgon ska din pappa åka till Stockholm, det gillar inte din mamma riktigt men det måste ju bli så. Egentligen tänkte han åka redan idag men han åker imorgon bitti istället, mycket tidigt så det blir en tidig kväll i dag.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards