Alla inlägg den 18 december 2008

Av Carina - 18 december 2008 22:37

Idag vaknade din mamma tidigt, idag ska jag på morgon sim på badhuset. Har man ingen dusch får man lösa det på annat sätt. Din pappa ringde då din mamma var på väg, han hade försovit sig. Din mamma simmade inte så länge för det tog tid att hitta rätt och din mamma skulle var på gruppstationen innan åtta. Det var i alla fall skönt att få komma igång och simma och efter jul ska din mamma försöka komma iväg en gång i veckan. Har fått ett friskvårds revision av min chef som jag ska handla terminskort på Friskis och svettis, hoppas på att gå dit där också nästa termin.

 

Idag kommer din pappa hem och din mamma längtar så. Idag var din mamma på möte i stan och vi fick lunch. Lunchen var kanske inte den bästa men efterrätten var desto bättre, lakrits brylépudding och det var helt otroligt gott. Din mamma skulle kunna äta hur många som helst. Mötet var snabbt avklarat och efteråt fick jag beställa tid med min chefs chef för introduktions träff. Det blev efter jul, får se vad det är för något.

 

Efter jobbet var det julhandling igen… att det aldrig tar slut. Pratade med din pappa, han var på väg hem och vi bestämde oss för att äta tillsammans på Max. Så när din mamma var klar åkte jag dit och efter en stund kom din pappa. Din mamma blev så glad då jag såg honom men kunde inte kasta mig över honom här på Max. Men han fick några pussar och en kram innan vi beställde. Din mamma skrev lite julkort under tiden vi fick vänta. Då vi ätit åkte vi hem och skulle packa in paket. Vi stod på var sin sida så vi inte såg varandras paketer och så tog vi in katterna. Vi får ha de i huset så vi vet var de är då vi ska åka imorgon.

 

Då vi var klara i huset gick vi till husvagnen, satt en stund och kollade på tv innan vi gick och la oss. Klockan var ändå så mycket för tiden går fort då man hittar på saker på kvällen efter jobbet. Det var härligt att sova sidan om din pappa igen. Nu blir inte din mamma orolig när din pappa är borta men det känns mycket bättre att sova tillsammans med honom.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards