Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Carina - 10 oktober 2011 15:36

Idag har jag varit ute på promenad med er pappa. Vi var och bytte ett påslakan och sen tog vi oss en fika på stan, helt ensamna. Det är inte varje dag vi gör det och gör vi det är det på sjukhuset. Antingen då varit hos kuratorn eller på ultraljud. Synd bara att er pappa inte har någon fika kultur. Han äter och sen vill han gå, och så klagar han på att det är dyrt. Jag vill ju sitta där en stund och njuta...

Bokade även en klipptid imorgon, det är lättare nu när vi är här än då vi kommit hem. Så er pappa får vara kvar med tjejerna då jag går iväg.

I natt var jag uppe alla passen och ammade ett barn varje pass. En av sköterskorna tog det andra barnet. De sov sen gott mellan målen så jag fick nästan sova två timmar mellan varje mål och det var skönt.


Signe sover i vår säng jämt nu. Hon vill inte sova i sin säng, känner väl sig lite övergiven. Jag längtar så tills vi ska få komma hem. Signe var inte glad då er pappa lämnade henne på dagis idag. Hoppas det ändå går bra för henne idag. 

Än så länge håller de små prinsessorna inte temperaturen själv och ligger på värmebädd. Då de slipper den kan vi ta ut dem i vagn. Sen kan det nog gå fort till vi får åka hem. Man vågar inte tro att vi ska komma hem denna veckan men visst hade det varit underbart. Jag kan vila hemma också för er pappa ska vara hemma mycket fram till jul.

Nu har han åkt hem för idag och jag är ensam igen... kan iaf se fram emot att se på tv ikväll. Barn till varje pris. Undra om det ska till Ava kliniken i Riga där vi var?

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards