Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Carina - 19 oktober 2011 15:48

Tänk att man blir så konstig av att inte sova... men att det ändå fungerar så bra med lite sömn. Innan tjejerna kom undrade man över hur det skulle gå att inte få sova, för fick jag gå upp före åtta blev jag ju knäpp. Nu är jag uppe varannan, var tredje timme och det går bra.

När jag lägger mig på kvällen känner jag inte mig trött. Tänkter undra om jag ska läsa lite men tänker efter och då är det nog bättre att somna direkt för sömn behöver man. Då lägger jag mig och innan jag har hunnit tänka något sover jag. Det är likadant om jag lägger mig på dagen, känner mig pigg men så fort jag blundar sover jag.

Dessvärre sover jag även då jag ammar de små tjejerna på nätterna. Är rädd för att tappa dem men förhoppningsvis vaknar jag innan.

Så man klara sig faktiskt ganska bra med lite timmar här och där. Det kanske beror på hormoner men det är likadant för er pappa. Vi har båda lätt för att somna.

Men visst längtar jag tills de sover hela nätterna och en sovmorgon hade ju inte varit fel...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards